Yoghurt med bär & nötter

Jag åt en himla god frukost idag, tyvärr glömde jag att ta kort på den men den var inte direkt planerad utan bara något jag slängde ihop. Jag tog några hallon, blåbär, hackade lite sötmandel, en liten näve torkade tranbär & naturell yoghurt. Jag har fastnat för Activias yoghurt, den är så krämig & god, plus att jag som har problem med magen mår mycket bättre... ett litet tips bara!;) Vikten står ganska still just nu, något hekto som försvunnit bara & jag har ingen aning om varför det inte försvunnit med!? Jag kör på med min egna lilla LCHF, GI & VLCD blandning & träning på det, men nu verkar det som om jag får ta i med hårdhandskarna!:/ Vet inte hur sugen jag är på det tyvärr... behöver lite pepp tror jag!;)





Tack, är jättenöjd med vårat vardagsrum, ska bara inhandla ny tv möbel också! :)

Ja det går bara bra med Tobias, han har lite svinkoppor som är svåra att bli kvitt bara! :(

Hoppas allt är bra med er? :)

Söta små hundar ni hade, jag var allt sugen, men Henrik satte stopp! :)

//Amanda

2012-05-05 | 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback