Periodisk, intermittent 16:8 fasta Dag 8

Ja nu är jag inne på dag 8 med periodisk fasta och det går jätte bra. Har kunnat hålla mig till mitt ätfönster utan problem, och känner mig mätt och belåten varje dag.

Jag hoppade ju på fastan utan någon invänjningsperiod så jag var lite rädd att det skulle bli jobbigt, men det har gått fin fint.
 
I lördags hade jag min "äta vad som helst" dag och då blev det bulle, glass och pizza.
Vägde mig i måndags utan några allt för stora förhoppningar, men vågen visade ändå att 0,5 kg hade försvunnit.
 
Har fått himla mycket mer energi om dagarna och att promenera och cykla känns inte lika tungt som innan så nu funderar jag på att lägga till lite styrketräning 2 ggr i veckan, eller kanske 7 minuters intensiv träning varannan till var tredje dag.
 
Ska dock inte förhasta mig utan det ska fortfarande kännas kul och att jag får ut något utav det, annars vet jag att jag lätt går tillbaka i gamla spår.
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback