Periodisk, intermittent 16:8 fasta Dag 2


Idag bröt jag fastan med rester ifrån gårdagens lunch och middag, mycket gott! :)
Efter det var jag iväg större delen utav dagen så mitt andra mål mat blev inte fören runt 19 tiden, därav blev det också mitt sista för dagen.
Det bestod utav en sallad gjord på romansallad, isbergssallad, gurka, tomat, paprika och champinjoner med sötpotatis aioli till. Efter salladen åt jag en halv liten vattenmelon, lite lupin yoghurt med färska hallon och blåbär och lite lite agavesirap.
Men jag måste säga att jag ändå var mätt och nöjd på dom två måltiderna, målen blir ju ganska stora, mättande och matiga vilket gör att man klarar sig längre.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback