Väntar...


Sitter här & väntar på min lillasyster & hennes kille, vi ska nämligen iväg & träna lite på gymmet. Tyvärr verkar det som att dom fastnat i stallet, så under tiden tänkte jag slänga upp min goda frukost idag. Det är Hallon, blåbär, keso, hackade mandlar & torkade tranbär... RIKTIGT GOTT!:)



Nyklippt liten kille, visst är han söt vårt underbara barn!♥



Han är så fin lilla Hugo! :)

2012-04-14 | 11:26:54

Jättefin liten kille har ni <3 :-) Jag har tränat mest Zumba, nu har jag köpt träningskort på Corpus i Kinna så jag hoppas att jag kan prova lite annat också, än så länge har jag kört afro och bodytoning förutom Zumba. Spinning och egen konditionsträning på gymet ska jag köra också tänkte jag. Ivf-fronten är inte igång ännu, vi ska se hit det går med husförsäljningen och allt först. Det är nog att tänka på just nu känner vi. Men förhoppningsvis ska det gå bra och då kanske vi orkar med Ivf och allt vad det innebär. Så hinner jag träna och komma i form också :-) Jag har ingen våg hemma ännu men har mätt mig och på knappt en vecka så har centimetrarna redan minskat på midjan och magen :-) det gör att man kämpar vidare :-)

2012-04-14 | 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback