Lite segt

Sitter här med lite härlig träningsvärk ifrån styrkepasset i lördags & ja... nu tycker jag att det är lite segt. Har ju ändrat min kost & börjat träna, gick ner 5 kilo på 2 veckor men sen har det stannat av, antagligen för att jag bygger muskler nu. Men men, jag är ju på rätt väg iaf men hade önskat att det visade sig lite mer när jag kämpar så.

Idag blir det iaf gympa & det ska bli kul, har inte tränat gympa på år & dar så det ska bli spännande!:) Lillsyrran ska också med & jag måste ju säga att man blir väldigt motiverad när man inte är själv & tränar, för då kan man inte slappa av utan måste köra på.

Jag & Hugo ska snart göra oss iordning för att åka bort till min lillasyster som ska bjuda på sen frukost...brunch blir det va!?;) Vår lilla mamma ska också komma & sen blir det nog att vi drar till Borås & tittar runt lite, vi försöker att hitta på något ihop då & då....riktigt kul!:D

Nä, nu måste ja sluta & försöka hinna med allt som ska göras...som vanligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback