Toppen

Igår var jag på ett möte i ett nybyggt gym som heter Hälsohuset. Jag ska bli receptionist där, det blir bara 2 timmar i veckan men jag får vara där & utnyttja hela gymmet hur mycket jag vill...så nu är det bara att sätta igång och träna igen!:) Tittade in på H&M online & klickade hem lite nya träningskläder också, plus en hög kläder till lille busen som växer som gräs!;D




vilken lyx att få utnyttja hela gymet :D Hade ja lätt gjort om jag hade haft chansen :) tycker annars det är ganska dyrt.



Kram

2011-08-26 | 19:07:50

vilken lyx att få utnyttja hela gymet :D Hade ja lätt gjort om jag hade haft chansen :) tycker annars det är ganska dyrt.



Kram

2011-08-26 | 19:07:50

Vad roligt med nytt jobb! Perfekt att få utnyttja gymmet hur mycket du vill! :-)



Underbara bilder i din header förresten! :-)



kram

2011-08-26 | 19:50:28

2 timmar är bättre än inga :). Vad fina träningskläder. Man blir lite mer peppad att ge sig ut om man har nya fina kläder på sig. Är också sugen på att skicka en beställning men ska till sthlm nästa vecka o kan vara kul att spara shoppingen till då. Lite speciellare att shoppa i storstad när man själv bor i en liten skitstad haha. kram

2011-08-26 | 20:12:01

JA det är så mysigt så:) Men det är nästan svårare denna gången att förstå att man har ett litet liv i magen av någon konstig anledning:P Känns nästan overkligt fastän att magen är större än någonsin:)

Btw. Totalt underbar film på när din lille son dansar. Där var det riktig taktkänsla:D

2011-08-26 | 22:18:07

Grattis till nya jobbet och att d e i ett gym gör d hela lite roligare och bättre!:)

2011-08-29 | 14:39:55

Glöm inte min tävling, http://saandriiiee.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-en-ring-ifran-nellycom.html

anmäl dig! Och vinn en ring ifrån Nelly.com



Eller var med i Dagens blogg här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-vinnare-4.html#comment

Då får du även chansen att bli länkad på min Facebook-sida Saandriiiee. Så gå in och gilla den =)

2011-08-29 | 19:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback