Min kost

Jag skrev för kanske 1 vecka sedan att jag har börjat med min egna ihopsatta kost/diet & tappat 2 kilo. Nu kan jag stolt berätta att jag gått ner 4 kilo på 2 veckor & det känns riktigt bra!:D Jag har inte ens ansträngt mig utöver det vanliga som man gör som mamma, fru & hundägare. Men träningen börjar ju snart som ni kanske vet, jag får ju fri tillgång till ett helt nybyggt gym!;)

Ett exempel på en måltid. Bacon med skivad tomat, stekta champinjoner, rödlök & bladspenat.

Det jag äter & dricker nu är:
  • Grönsaker
  • Frukt & Bär
  • Kyckling
  • Kalkon
  • Fisk
  • Nötkött
  • Fläskkött
  • Ägg
  • Natur godis (när sötsuget blir för stort , endast yoghurt & nötter)
  • Mörk choklad
  • Mejeriprodukter (som tex keso, mjölk, grädde, creme fraiche & ost)
  • Naturdiet shake (dom är förvånadsvärt goda)
  • Kaffe
  • Fun light
  • Vatten
  • Juice (utan tillsatt socker)
  • Cup a soup (Tomat & Basilika är min favorit ;))
Har säkert glömt något men detta är vad jag håller mig till, förutom en dag i veckan då jag unnar mig något gott!;D Kan ju inte hålla mig ifrån sushi...


Duktig du är! Klänningen är köpt i USA, inget speciellt märke, kommer inte ens ihåg vad affären heter men ingen som finns i Sverige :/

2011-08-31 | 09:50:38

Vad roligt! Massa grattis!:) Låter som LCHF ;) Lycka till!:)

2011-09-02 | 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback