På tavelhyllan i sovrummet









Precis, det är ju inte som att man sitter och flashar hela tutten.



Fint du har gjort det, jag ska ta o få tummen ur och fixa i ordning här nu i sommar :D



Snygga kläder du har köpt till Hugo, gillar speciellt "been inside for 9 months" ;)



Kram.

2010-06-14 | 21:35:52

riktigt snyggt! vad kommer "hugo-bokstäverna" ifrån? :)

2010-06-15 | 12:06:03

Jag vill gärna tro att jag aldrig stavar fel, men jag kom på ett ord jag har svårt för. Nyckel/nycklar. Har fått för mig att det är utan c, eftersom cykel är utan c... Annars vet jag ju med mig att slarvfel är lätt gjort, men såna är inte lika jobbiga.



Sedan är det ju en sak om man ber om ursäkt för det t.ex, har man dyslexi som Magdalena Graaf men ändå är författare och bloggare så tycker jag man kan klämma in en liten PS, hon har gjort det även fast jag inte kan minnas att hon stavat fel mer än max 5 gånger under tiden jag följt hennes blogg :P



Hoppas ni får en bra dag, här är solen framme :D

2010-06-15 | 13:15:56

Jättefint, älskar tavelhyllor! Har flera här hemma, lite varstans!

2010-06-15 | 13:42:00

Anonym: Bokstäverna kommer från en butik som heter Blomster Jätten & ligger i Skene.

Dom kostade 20 kr st!:)

2010-06-15 | 15:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback