Det bästa som finns

Jag har burit barn i min kropp. Jag har matat och tröstat mitt barn vid mitt
bröst. Min kropp är inte perfekt, men när jag ser mig i spegeln är jag
lycklig för jag ser en mor och det finns ingen större stolthet eller
lycka i världen!







Tack för kommentaren! :)

Ja, jag gillade det - tur att tjejer också kan bära brunt/beige :)

2010-08-17 | 18:52:56

va fin du fått det i headern :)



och det va fint skrivet :)



hoppas allt är bra med er :)

kram

2010-08-17 | 20:26:15

Jag vill ju inte själv ha barn, men som kvinna kan jag ändå inte låta bli att undra över känslan att bära ett annat liv inom sig och att ens kropp är så finurligt konstruerad att den kan ge mat åt ett barn, visst ÄR det fantastiskt!!



Våra kroppar är ju nu faktiskt inte skapade för att se "perfekta" ut, dom är skapade för att bära, föda och nära barn, så enkelt är det ju faktiskt om man skall se det ur en biologisk synvinkel! Och vad kan vara vackrare än en kropp som gjort det den är ämnad för??!!



Kram!

2010-08-20 | 14:37:11

Gullan...du kunde inte ha skrivit det bättre!:)



Kram

2010-08-20 | 19:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback