DIY läder handtag

Nu var det ett braaa tag sedan jag bloggade, har liksom tappat det helt. Men så fann jag en ett himla snyggt DIY projekt när jag sökte på vad jag kunde göra med ett gammalt söndrig läderkoppel som vår kära Thea bestämde sig för att tugga på :) Det har ju blivit stort med läderhandtag på skåp och dörrar men mera så jag bestämde mig för att göra ett försök, har inte gjort klart det ännu så här kommer några bilder från The Brick House där jag hittade min inspiration och hur man går till väga.
 
 
 
 
 


Så läckert!

2015-01-08 | 10:59:30

Har sett detta på ett par stället och tycker alltid att det är lika snyggt! Gillar det verkligen!

2015-01-08 | 13:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback