Rivstart

Idag har jag ätit strikt LCHF i nästan 4 dagar, jag känner mig pigg, sover djupare och magen fungerar som den ska. Några mindre härliga effekter är väl att jag har haft smått huvudvärk till och från och känt lite illamående någon gång ibland, men det är ju pga av ketos osv. Jag känner att min kropp börjar ändra sig, snabbt dessutom. Eftersom jag känt en sån stor förändring så ställde jag mig på vågen idag igen, inget jag gillar att göra direkt, men till min förvåning ligger jag på -2,5 kg efter bara 4 dagar alltså. Peppad till tusen av denna rivstart!:)
 
 
Såhär kan en dag se ut i matväg. Det är alltså en kaffe med äggmjölk. Bacon, ägg och kryddsmör. Grillad fläskfile med sparris, champinjoner och bearnaise. Och ett snabbt mellanmål bestående utav makrill i tomatsås. Ser inte illa ut va!?;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback