Fusk i helgen

 
 
 
 
 
I helgen blev det fusk med maten, åt kakor & annat gotti gott gott då vi hade besök & var på kalas osv. Dom dagarna jag inte orkar fixa allt för mycket med maten så händer det att vi köper snabbmat, men då väljer jag ett hälsosammare alternativ som tex något med fullkorn eller en sallad. Vanligtvis så unnar jag mig något en gång i veckan, & om jag får välja så blir det sushi ;) och på något vis känns det ändå liiite nyttigare än vissa andra alternativ. Jag har blivit riktigt duktig på att komma ihåg att dricka mycket vatten, jag dricker 1 liter rumstempererat vatten 2 gånger om dagen. Det är rumstempererat pga att det är lättare för kroppen att ta upp det, man kan även välja att dricka det varmt om man vill. Tyvärr har jag blivit förkyld så träningen är det lugnt med för tillfället. Men så ser det ut just nu iaf, & jag är ganska nöjd över att klara mig från allt onyttigt om vardagarna.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback