7 MWC

 
 
 
 
Igår lagade jag en riktigt mumsig middag. Det blev torsk med palsternacksgratäng, ungsrostad blomkål, lite grönsaker & hollandaisesås. Tog en överbliven palsternacksgratäng till frukost, lite träning på det & sedan blev det en tjock mejerifri smoothie :) Idag var andra gången jag använde mig utav en app där man kör 12 olika övningar på 7 minuter, med 10 sekunders pauser. Det ska ge samma effekt som en timmes träning, men man måste köra på hårt, så hårt man kan. Kan ju säga att efter första gången så fick jag träningvärk, kände att det satt i lite när jag tränade idag också. Appen heter iaf 7 MWC. Ska iväg någon dag & kolla in ett litet gym här i vår lilla by, det kostar endast 200 kr i månaden att gå dit & träna så jag ska se om det är värt det ;) Måste börja lyfta lite tyngder & bygga på mina muskler så att jag effektivare kan gå ner i vikt. Ha en fin dag alla & håll dom positiva vibbarna igång!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback