Nya tag!


Efter diverse misslyckanden, sjukdom och stress med mera har jag gått upp i vikt, min kropp har lagt av och mitt huvud har varit som en dimma. Har inte vågat ställa mig på vågen och mår illa av att se mig själv i spegeln. 
Så nu kör jag mot ett hälsosammare liv. Det blir 5:2 tillsammans med bra näringsrik kost och kämpar vidare :) 
I söndags hade jag min första fastedag, det gick bra ändra fram tills på kvällen. Då vill man ju lägga sig och mumsa på någon gott framför TV:n  Igår, onsdag hade jag min andra fastedag och den kändes lättare än den första :) 
Så onsdagar och söndagar är mina fastedagar, resterade dagar blir hälsosamma, dock tänker jag unna mig något en gång i veckan ;)



På bilden: lowcarb nudlar med köttfärssås



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback