Vad hände???

 
Idag när jag skulle kolla bloggen blev jag riktigt överraskad. Möttes utav 163 nya kommentarer, 795 sidvisningar & 478 unika besökare, riktigt kul & jag ska försöka svara på alla...men vad har jag missat, vad kom alla besökare ifrån?:)


Samma sak hände mig ^^ Du är med på "Vill du synas här"-sidan, högerspalt brevid main-sidan näör du sköter din blogg typ. Haha, så usel på att förklara ^^

Svar: Jag förstår vad du menar!:) Missade helt & hållet att jag var med där.
Jenny Öst

2013-05-26 | 01:32:34

Hihi skoj! :)

2013-05-26 | 08:55:32

Du fick ju en blogg.se visa! Du visades när man loggar in! :)

Svar: Okej tack, missade detta helt!:)
Jenny Öst

2013-05-26 | 11:18:18

Men oj va skoj! Vilken glad överraskning med så många besökare :)
Och sååå söta valpar du har! Ett är säkert, men ska inte fara å kika på valpar OM man inte ska köpa nån ;)
Har själv en japansk spets hemma, en riktig mysplupp!
Trevlig dag!
/ Malin
malinedlund.blogg.se

Svar: Ja valpar är svåra att motstå!:)
Jenny Öst

2013-05-27 | 07:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback