Betong

Det har ju blivit väldigt inne med rustik & industriell inredning, & jag gillar det. Speciellt blandningen mellan hårt & mjukt, man kan blanda på ganska bra & hämta mycket från naturen. En utav dom stora trederna är betong & man kan hitta allt från möbler, golv & väggar i det råa materialet. Jag har letat & letat efter en betong tapet som inte kostar skjortan & det har inte varit lätt, men så kom jag över en tapet som liknar betong & som ligger på ett bra pris dessutom. Tänkte åka & kolla in den någon dag, alltid lättare att göra ett val när man sett den irl.
 


Kul att du hittat till mig! :)
Se där, du har hittat en betongtapet! Den vi har i gymmet kommer från Midbecs Elements-kollektion. Kostade 499:-/rulle om jag minns rätt... I love it! :)
Hälsningar Jessica

2013-01-11 | 15:37:56

Var hittade du tapeten? Jätte fin! :)

2014-08-10 | 00:59:17

Var hittade du tapeten? Jätte fin! :)

2014-08-10 | 00:59:40

Superfin tapet!!! Har du någon bild på hur en hel vägg ser ut? Hälsningar Anna

Svar: Jag har tyvärr inte någon bild på det, men kolla in rusta, vet att dom har någon betong tapet där :)
Jenny Öst

2015-03-07 | 10:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback