Fullt upp

Jag har varit & är så dålig på att blogga just nu, jag har liksom inte lusten längre. Jag är en sån periodare med sakr & tingn, ena veckan det ena & andra veckan det andra osv :) Nu har jag en hemsk förkylning också, känner inte vad något varken luktar eller smakar & den fina snön som kom är helt borta :(
 
Det är ju inte långt kvar till julafton nub & jag har inte fått köpt en enda julklapp ännu... det kommer bli stress. Men vi har ju faktiskt valpar hemma nu, 8 st små busar på 6 veckor som tar upp den mesta av tiden, vi träffar valpköpare i princip varje helg & även vardagar då & då. Är så glad att vi fått träffa såna härliga människor som ska få sig en ny familjemedlem. Ja nu är det ju faktiskt bara 2 veckor kvar tills dom åker.
 
Nu innan julafton ska vi ju även få in att fira att världens bästa unge kom till världen, ja det har redan gått 4 år sedan vi fick träffa vårt lilla mirakel Hugo. Jag kan inte fatta det, han är det bästa som finns... Fast att han är inne i en sån där härlig trots period ;) Det blir iaf att fira med familjen på lördag & sedan efter julafton, nyår & att alla valpar åkt till sina nya hem så blir det barnkalas också.
 
Ja fya, det blir fullt upp en period nu, men det är kul & jag försöker alltid att se det på den ljusa sidan. Tur att jag har min fina lilla familj.
 
Jag skulle lagt upp en massa valpbilder men tyvärr så vill inte datorn, eller något är fel så jag kan helt enkelt inte. Tror det är någon inställning som har blivit fel så jag får ta en snack med min datorkunnige bror & se om han kan fixa detta :) Bjuder som vanligt på lite bilder från instagram...
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback