Testar

 
Kladdade lite på armen idag, bara för att testa & känna lite på hur det skulle vara med just tatueringen av en flock fåglar & ja... det kändes riktigt bra måste jag säga!;)
 


Hejsan

Jag är en studerende från Hansenberg - Design skola i Danmark.
Skriver här då jeg inte hittat någon mail adress til dig, och vill fråga på några av dina bilder.

Vi håller på med en artikel i våran skoldtidning, i stil med DIY, och då jag såg dina bilder med möbler gjorda av EU-pallar, (Vardagsrummet (gamla lägenheten))

Nu undrar jag om det är ok vi "lånar" dina bilder til våran tidning, och givetvis vil vi hänvisa til din blog.

Vänliga hälsningar

Merete Andersen

[email protected]


Svar: Hej!
Vad kul att du gillar bilderna & självklart kan ni låna dom till er tidning med hänvisning till min blogg,
& skulle du vilja ha dom i original format så säg till så mailar jag över dom.

Mvh Jenny

http://luckymommy.blogg.se
Jenny Öst

2013-04-25 | 12:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback