Sofftankar

Just nu har vi en stor härlig ekeskog soffa från IKEA som inte finns kvar i deras sortimentet längre, vilket är synd, men men...den är STOR & kan bli för stor i den nya lägenheten eftersom att vardagsrummet där är lite mindre än vårt nuvarande vardagsrum. Jag älskar vår ekeskog & den kommer alltid följa oss vart vi än flyttar, så känner jag nu iaf!;) Men jag funderar på om det hade passat bättre med en lite mindre soffa i den nya lägenheten istället, & så ställer vi undan vår ekeskog så länge. Jag har fått upp ögonen för IKEAs härnösand bäddsoffa med schäslong i olstorp mörkgrå för 3495 kr. Har inte sett den IRL ännu men ska defenitivt ta mig en titt vid nästa besök på det stora varuhuset. Man kanske till och med skulle kunna slänga in en härlig fåtölj i samma serie, eller varför inte en storsele som har stått på min önskelista sedan den kom ut i IKEA katalogen förra året!;)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback