Juniorstol

 
Vi har länge funderat på att köpa en juniorstol till Hugo. Han använder inte sin första barnstol alls & har dessutom inte gjort det på ett bra tag, han sitter/står i våra stolar istället & det ser inte lätt eller bekvämt ut alla gånger. Men så hittade jag två st snygga stolar på IKEA för ett tag sedan, men nu verkar det som om dom slutat sälja AGAM, & URBAN finns bara i vitt eller grönt!:( Visst går det bra med en vit URBAN men det hade passat bättre med en svart eftersom våra stolar är svarta. Finns det någon, eller någon som känner någon som kan tänka sig att sälja en svart AGAM eller URBAN så säg till!;)
 


De tog bort agam för längesedan men den fanns ute på hemsidan så man trodde att den skulle komma in.Jag var också ute efter den stolen länge.Och på blocket kan man fynda,men den går åt ganska snabbt.Lycka till med letandet.

Svar: Ja jag kollar blocket då & då, men tyvärr så säljs dom oftast till nypris!:/Om jag inte hittar ett riktigt fynd så blir det nog en urban!:)
Jenny Öst

2012-09-15 | 11:10:45

Såg en barnstol liknande pinnstolen på en loppis för ett tag sen, var lite sugen på att köpa den trots att jag inte har några barn:-)

2012-09-18 | 07:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback