Inspiration lastpallar

När jag ändå är inne på lastpallar så kan jag ju visa lite andra inspirationsbilder på saker man kan göra med lastpallar!;) Minns tyvärr inte vart jag hittade alla bilder, men är det någon som känner igen nått så säg till så skriver jag till det.
 
 
 
 
 
 


Hej! Den fina bilden med lastpallarna kommer ifrån Ronneby,Blekinge. Hon har en inredningsaffäer som heter in my house. Mvh en från Blekinge

2012-10-17 | 21:12:22

Hej! Den fina bilden med lastpallarna kommer ifrån Ronneby,Blekinge. Hon har en inredningsaffäer som heter in my house. Mvh en från Blekinge

2012-10-17 | 21:13:40

Många av dessa bilder som du har på lastpallarna kommer från inredningbloggen: Styleroom.se

Svar: Styleroom är inte en blogg utan ett ställe där människor kan lägga upp bilder på sitt hem med mera, jag har hittat bilderna på olika bloggar men minns inte vilka.Men tack ändå!:)
Jenny Öst

2012-11-06 | 18:27:59

ja det kanske inte är en blogg... men bilderna finns där i alla fall mvh anna :)

Svar: Okej, jag tror att jag har lagt in några utav dom på styleroom till och med!;) Är du medlem på styleroom kanske?:)
Jenny Öst

2012-11-07 | 18:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback