Bra val!?

 
Idag har vi varit och valt lite nya tapeter & hallgolv till den nya lägenheten. Tyvärr fanns det inte många ljusa & fina tapeter att välja mellan så vi körde mest på grå nyanser istället. Känns väl sisådär, det gick alldeles för snabbt eftersom mannen hade bråttom... men grått är ju en utav mina favoriter så så illa kan det väl inte bli!?;) Det blev även en hel del mönstrat, vilket jag inte är så förtjust i annars... men nja... vet inte vad jag ska säga, det blir vad man gör det till, eller hur!? :S Fy vad jobbigt det blev nu... Har en bild i huvudet om hur det kan bli med dom nya tapeterna & där ser det inte så illa ut iaf!;D Hallgolvet är jag däremot supernöjd med, mörkgrått fuskstens liknande!:) Bjuder på mobilbilder idag & där ser allt mer brunt ut!:/ Bild nr 1 visar tapeten som blir i Hugos rum, bild nr 2 visar golv & tapet i hallen & bild nr 3 visar den framtida kökstapeten, nedan ser ni den mer i sin rätta färg iaf.
 
 
Kanske åker förbi marksbostads kontor imorgon & kollar om man kan ändra tapetvalen ändå... iaf i Hugos rum & i köket, för dom är jag så osäker på!!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback