Moodboard Balkongen


Igår satte jag ihop en liten turkos moodboard till balkongen. Utemöblerna har vi redan & dom får stanna, funderar på att köpa två st stolar till så att vi har sittplats för fyra. Budgeten är inte stor men man kan ändå hitta saker till riktigt bra priser, ta bara hyllan från IKEA som heter HYLLIS & kostar endast 99 kr. Sen har vi ju även dom prisvärda små krukorna SOCKER som ligger från 9-79 kr st, utelampan SOLVINDEN som går på solceller & kostar 59 kr för en liten & 149 kr för en stor. Sittdynorna hittar man hos JYSK, 4 st för 225 kr. Pläden kan beställas hos ELLOS för 179 kr. Den söta turkosa grillhinken hittas på ÅHLÉNS för 199 kr. Sist men inte minst, min favorit, mattan från RUSTA för 199 kr.


Hej!



Det blev en liten bloggpaus då det blev för mycket jobb med mina nya uppfinningar. Tyvärr kan jag ju inte avslöja nåt om dom heller pga patent osv men snart så! :) Tills vidare får ni läsa om det jag med gjort de här dagarna och som ni förhoppningsvis kommer att få se ikväll! :)



Kram

2012-05-17 | 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback