Olivträd, lyktor & mattor

Ett vackert olivträd hade gärna fått pryda vårt hem. På bilden är det ett fejk träd från IKEA & en snygg gummikruka med vita sömmar från RUSTA, men jag skulle vilja ha den äkta varan. Har dock hört att dom är lite svåra att hållas i liv, men ska man våga ändå!?


När jag tittade runt på RUSTAs hemsida så hittade jag 2 st jätte vackra marocko inspirerade ljuslyktor, 199 kr för den lilla & 299 kr för den stora. Självklart hade dessa också gärna fått flytta hem till oss!;)





En snygg randig trasmatta till hallen eller "kontoret" föll mig också i smaken, är väldigt inne på trasmattor just nu. Efter alla hundbus relaterade "olyckor" här hemma så ska vi nog bränna våra mattor, den stora går att rädda men den vita vi hade i köket är tyvärr förstörd.


Denna plastmattan hade legat fint underköksbordet istället, sååå fin!;)




Ja fy det var verkligen inte roligt att se henne så dålig :(..Tack!

kram

2012-03-18 | 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback