Mjuka toner

 










 
Minns tyvärr inte vart jag hittade dessa bilder, misstänker att det är från någon mäklarsida. Jag gillar verkligen ljuset & dom mjuka tonerna som går han i hand med varandra i vardagrummet, & allt är så välplacerat, något jag tyvärr har svårt för när det gäller inredning... Men sen så känns det inte så viktigt just nu, men får vi ny lägenhet så ska jag bannemej försöka sätta allt rätt från dag 1!:)
 
 

 
 
P.S. Jag skulle verkligen vilja ha en vit soffa, men det går ju inte... eller!? Hur gör ni andra som äger en vit soffa & har barn & hundar m.m??? D.S.
 
 
 


Det går, men man får vara beredd på att tvätta klädseln ofta, eller ha ett extra!

2012-07-03 | 17:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback