Deutschland here we come

I söndags förra veckan kom vi hem efter en hel helg i Gränna. Vi hade det hur mysigt som helst, bara jag mannen & Billy. Hugo sov över hos mormor en natt & nästa hos farmor, det gick hur bra som helst men vi saknade vår lille buse. Speciellt när han ringde & sa saker som "mamma/pappa kom hämta mig, älskar dig mamma/pappa & saknar dig". Riktigt jobbigt, det kändes verkligen i mamma & pappahjärtat då.
 
På måndagen åkte vi till mina föräldrars gård. Där fixade vi, passa & pysslade om päronens gård. Allt ifrån att renovera rum till att klippa gräsmattan blev gjort & mina föräldrar blev jätte glada & bjöd på en härlig middag igår kväll. Dom testade ett nytt recept med kyckling & avocadosås, det blev lyckat & kommer att lagas många gånger om igen... recept kommer att komma upp här på bloggen!;)
 
I lördags kom vi hem till lägenheten igen (kan ju säga att jag inte direkt saknat den), & igår bestämde vi oss för att fara till Tyskland & hälsa på mannens släkt. Vi åker ikväll, det passar bäst så eftersom det är en lång färd & med en liten busig 2,5 åring kan det bli tufft, så nu kan han sova i bilen på resan dit.

Lillsyrran ska passa hundarna & bosätta sig hemma hos oss när vi är borta & allt annat runt omkring är kirrat.... Jösses, vi har knappt varit hemma & jag känner mig faktiskt lite stressad... eller är det kanske lite resfeber!:P 
 
 
Vi har iaf haft det väldigt kul & så ska det fortsätta!:D


Hoppas ni får det gött!

2012-07-16 | 20:52:32

Tyckte jag såg dig i Gränna. Men vågade inte gå fram och hälsa för jag var lite osäker på om det verkligen var du :) Men nu när jag har kollat på din profilbild så såg jag att det definitivt var du :) haha, Kul att det gick så bra för er i Gränna också :) Kram

2012-07-19 | 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback