Frost Feber För egvigt



Jag vill rekommendera en bok jag läste ut för några dagar sedan, den heter Frost & är skriven utan Maggie Stiefvater. En ganska given bok för dom som gillar Twilight serien. Det är mycket fokus på vargar, kärlek & givetvis problematiken runt om, men den är också lite mer realistisk om än osannolik än Twilight. Det är fortfarande en bok speciellt skriver för tonårsflickor, men jag som närmar mig 30 ;)  är mamma, fru & hundägare kunde samtidigt tänka tillbaka på dom där speciella känslorna som nykär, jag kunde leva mig in i boken & se allt framför mig. Satt tillochmed & grät en skvätt då & då, helt enkelt en bra & lättläst bok. Jag läser nu uppföljaren som heter Feber, den är bra men jag har lite svårare för att komma in i den eftersom det är fler karaktärers synvinklar med mera som man läser om. Men jag ska inte säga för mycket än, mer kommer. Det finns ju även en tredje bok i serien som heter För evigt...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback