Nu sitter jag här igen...

Ja, nu sitter jag här framför datorn igen, med en stor kopp kaffe... för speciellt pigg känner jag mig inte!;) Men men, solen börjar titta fram så vackert mellan träden & in i vårt vardagsrum, jag hoppas på en dag med fin fint väder.

Ska jobba lite men är hemma tidigt för att busa med lillemannen, tänkte vi skulle ta en sån där ute dag... bara vara ute så mycket som möjligt tills vi inte orkar mer!:) Tror att vi sticker hem till (Hugos) mormor & morfar som har en stor gård att springa runt på & så kan hundarna vara med också.

Tyvärr har det inte gått så bra på förskolan dom senaste gångerna & Hugo har gråtit som bara den, känns inte alls bra & jag får en stor klump i magen av bara tanken. Vet inte vad det kan bero på, eller vad jag ska göra!? Det räcker att jag nämner dagis så blir han panikslagen & klamrar sig fast vid mig & gråter & det slutar inte på en väldigt, väldigt lång stund.

Kan det vara en fas han går igenom, eller har det kanske hänt något??? Jag frågar alltid någon fröken hur dagen varit & så, & lillemannen är alltid glad när jag hämtar honom. Är villrådig just nu.

Men nu måste jag fixa lite innan avfärd, hoppas det går bättre idag...



Han kommer hålla på så ett tag sen vänder det och han kommer illskrika när du hämtar honom. Då vill han inte hem från dagis. Kram

2011-09-27 | 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback