Arg på soffbordet

Ja nu är jag inte bara arg på vår skrivbordslösning utan vårt soffbord också hehe! Hugo slog i sitt söta lilla huvud i det med, & visst små barn busar & slår sig med mera men... dom där förbaskade kanterna kan man ju försöka undvika!:) Hädanefter blir det möbler med rundade kanter eller helt enkelt runda som tex detta fina soffbord från IKEA som heter ISALA.


Ja jag tycker Ikea har mycket bra saker. Ja anser att de är kvalite till ett bra pris. De blir en del vi ska handla där nu så fort vår övervåning blir klar... de har mycket enkla lösningar så vi har en hel del Ikea i vårt hem.

2011-09-03 | 10:58:23

Åh det är så fint! Så nästa gång man är på ikea får nog det följa med hem :)

2011-09-03 | 20:50:58

Haha! Känner ingen mig där. Hade oxå ett soffbord som jag blev arg på och utvisade från mitt liv och våran lägenhet efter Maybelline ramlat och slagit sig på det. Trotts kantskydd så skadade bordet ändå min lilla sessa. Dumma idiot bord hejdå:)

2011-09-04 | 22:24:27

Det är svårt att bara ha "barnvänliga" möbler i hemmet tyvärr, men det bordet var jättefint!

2011-09-05 | 10:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback