Äntligen

Idag kommer min älskade man hem igen, saknar honom så otroligt mycket & längtar tills han är här igen. Denna veckan har gått ganska snabbt ändå & hade det inte vart för lille Hugo så skulle jag nog inte stått ut, men det har vart full rulle som vanligt.

I onsdags natt låg lille mannen & gnydde brevid mig i sängen & i nästa sekund fontänkräktes han... lilla stackarn!:( Fick snabbt plocka bort sängkläder & allt annat som blivit ner skvätt & sätta honom i duschen, efter det satt han i mitt knä med en liten skål. Han mådde inte alls bra & kräktes tills det kom galla, tillslut orkade han inte mer & somnade hårt...lille gubben!

Dagen efter var allt som vanligt igen, men det blev inget dagis för hans del & inget jobb för min del. Men vi busade runt som vanligt & var ute länge, ända tills Hugo själv ville att vi skulle gå in...det händer inte ofta hahahaha!;) Vanligsvis brukar han ligga & skrika & sparkar bara för att han vill vara kvar ute, men inte denna gången.

Vill hitta på något kul nu, så att tiden går snabbare tills älsklingen är hemma. Men vad ska man göra!? Ska ringa & störa någon som kanske har en bra idé!;D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback