Vårt lilla frö ville inte gro

Det lilla fröet ville inte gro i min mage, det ville inte sätta sig fast eller växa sig stor tills vi fick träffas allihop som en lite större familj. Två små frön är borta & två små frön är kvar, men dom får vänta lite till, till en annan dag!




hej jenny

såg vad du skrev vad tråkigt att det inte vill ta sig. men jag håller tummarna att nästa gång så stämmer allt lycka till

kram kram johanna

2011-10-29 | 18:24:39

Håller tummarna att de går vägen nästa gång, massa kramar och lycka till!

2011-10-29 | 20:35:03

Hej. Vad tråkigt att höra, håller tummarna för att nästa försök blir lyckat!!!!

2011-10-30 | 08:37:36

Åh Jenny! <3 Jag finner inga ord, för jag vet själv hur ont det gör i hela ens kropp och själ att inte få det man önskar sig mest av allt... Det enda är att man får vara ledsen, gråta och sörja- för att sedan ta sig upp igen, och vara starkare än någonsin. Jag håller mina tummar och tår för att det ska lyckas nästa gång när ni bestämmer er för att försöka igen. Massa kramar <3

2011-11-02 | 15:42:14

Hej ! Brukar aldrig kommentera men hittade din sida via er hundsida, har också en hund från Ballstaff och ett IVF barn. Vet precis hur det känns, när våran stora tjej var 10 månader satte vi in frysta som inte tog sig. Men vi bestämde oss för att vara glada för underverket vi fått. Döm om vår förvåning när jag sedan blev gravid trots alla fel vi har, så än finns det hopp. Och det har inte med att slappna av och göra som alla vill påstå. Det gäller bara att ha lite tur ibland, vi fick en liten jäkla envis sak som simmande förbi mina tre hinder och råkade va i bra form. Så lycka till med dom frysta som är kvar eller om det bara "smäller " till en dag. Om inte så har man fått vara med om det underbara att vara gravid och känna sig lite speciell när det görs via IVF. Även våran stora tjej som nu är 10 år brukar tala om för folk att minsann fick doktorn ta ut pappas frön och mammas ägg och skaka runt det i ett provrör för att sedan stoppa tillbaks dom och vips så kom jag. Dom är underbara barn !

2011-11-03 | 17:30:53

men vad tråkigt... lider med er <3

2011-11-05 | 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback