Inga vattkoppor

Nej, det var inte några vattkoppor Hugo hade utan virusutslag. Trodde verkligen att det var vattkoppor först eftersom det går på förskolan & pga att allt började med en liten prick på magen & hög feber, & bara över en natt så hade det blivit massa prickar på nästan hela ungen.

Väntade på att det skulle bli blåsor men det hände aldrig utan prickarna började försvinna. Ringde BVC och dom sa att det var vanligt att små barn får utslag när dom fått något virus men att det inte var något farligt, skönt det...fast det hade faktiskt vart toppen att ha hela vattenkoppor grejen förbi sig!;)

Det är inte bara Hugo som varit sjuk utav även jag, fick feber i lördags & mådde skit dåligt, skit tråkigt också. Vi var nämligen på kalas hos svärmor & hade det så mysigt & trevligt, Hugo busade runt & var super nöjd men... min kropp ville inte så vi åkte hem & jag var i säng redan kl 9 med mysbrallor & tjocktröja under täcket för jag frös något fruktansvärt. Dagen efter var febern nästan helt borta, tror jag svettades bort den under natten hehe!

Denna vecka är jag gräsänka igen & jag saknar redan min man jätte mycket, förra gången han var iväg & jobbade så hade jag lite mer tid att förbereda mig men denna gången fick vi reda på det i fredags & så åkte han idag. Han är i Stockholm & jobbar, en ca 4 timmar lång bilresa härifrån...Usch! Vill att han ska komma hem nu!:/

Men men...jag, Hugo & hundarna klarar oss nog!?:)



Vi trodde att Elias också hade fått vattenkoppor men de röda prickarna försvann här också... Hoppas ni får en bra vecka trots att maken är iväg och jobbar. Kram kram!!!

2011-10-18 | 22:24:11

Skönt att ni mår bättre nu.

2011-10-19 | 19:47:03

tack snälla, är jättenöjd med skorna :) Hur är det med dig idag? Kram

2011-10-20 | 09:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback