Grymt

Trötta gosekillen!


Kan ju börja med att berätta att Breaking Dawn var den bästa Twilight filmen hittills. Den var snyggt gjord & det hände saker nästan hela tiden... jag satt med en tår i ögat & ett stort leende på munnen redan från början!:) Men... det hände lite för mycket ibland så jag tror att man måste se filmen en gång till för att kunna ta in allt, sen så hade dom ändrat en del i filmen som inte finns med i boken... men men... Grymt bra!:D Men ni som inte läst böckerna gör det för det är mycket man inte förstår i filmerna som förklaras i böckerna.

Annars är allt bra här. Igår åkte vi till Jönköping för att ställa ut Billy i terrierderbyt på Elima. Han är ju redan champ men vi hade anmält honom innan han blev det så vi åkte dit iaf, det ångrar vi inte. Han blev BIR så det kan ju inte bli bättre, vi är så nöjda & stolta över vår Billy boy. Fast inte för att det spelar så stor roll...han är vår lilla hemmahund i vilket fall!;D

Jag har klurat ut en liten önskelista nu också, varken jag eller mannen önskar oss något särskilt så saker till hemmet är alltid välkommet. Självklart har jag hittat saker på IKEA, dom har alltid något man vill ha, så här kommer den...




HENRIKSDAL Vit stolsklädsel 100 kr st
KNODD Vit tunna med lock 179 kr
ALVINE KVIST Påslakan 359 kr
LIDAN Korg set om 2 st 89 kr
ALINA Överkast grå 649 kr
DEKAD Väckarklocka 79 kr
VIRSERUM Ramar 99 kr st
BIRGIT STRÅ filt 299 kr
BEKVÄM Pall 149 kr



Va fin han e =)



Och grattis till vovven igen. duktig han e!



var precis inna på ikeas hemsida och kikade lite och som du säger, alltid e de något man hittar där. farligt farligt. men ack så kul med lite nya saker till hemmet =)



De e många saker jag vill kasta ut här hemma, men de e ju inte kul att ta allt på en gång eller de e de ju iof haha..men man får försöka ta lite i taget och förnya allt eftersom. så man har nåt kul att se framemot =)



hoppas allt e bra med er! kram

2011-11-21 | 14:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback