Går vidare

Här går allt vidare som vanligt & löven faller från träden, kylan kryper sig på & snart är väl vintern utanför husknuten & vår älskade Hugo fyller 2 år... jösses vad tiden springer iväg!:) Vår stora fina kille! ♥

Jag kan dock inte riktigt njuta utav vardagen just nu, farfar ligger på sjukhus & kommer nog inte därifrån. Tyvärr kan jag inte bara åka & hälsa på honom heller eftersom han bor i Finland. Men han är iaf inte ensam utan ligger på samma rum som en utav sina bröder... båda lika sjuka!

Nä, gråten sitter i halsen konstant & jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men som jag skrivit innan så har jag ju vår underbara lille kille att koncentrera mig på & min fantastiska man som håller om mig.

Nä inget rosenrött här för tillfället men snart så snart så blir det väl bättre!? Ska iväg & träna om en stund & kan stolt berätta att jag ligger på minus 8 kilo för tillfället, men vågen står still... fast det får man ju räkna med emellanåt!
Hoppas att alla får en fin fin höst dag!



Livet är bra tufft för vissa emellanåt. Alla prövningar som man måste klara av. Massa kramar till dej & var rädd om dej och din familj <3

2011-11-04 | 16:35:09

Hej, hoppas att allt vänder för dig/er snart. jobbigt när allt är så tufft!



Jag tänkte höra med dig vad de var för vagn ni köpte till Hugo, kommer ihåg att du skrev om den iallafall :) men kan inte hitta de inlägget.

Kram på er, Kians mamma Charlotte

2011-11-04 | 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback