Förskolan

Måste ju ta & skriva ett inlägg om hur det går på förskolan för Hugo. Det går jätte bra men då & då så kommer det en skvätt med tårar när jag lämnar honom, det roliga är att han vinkar ändå alltid hej då & så fort han inte ser mig mer så springer han iväg & busar som om inget har hänt hahaha gullunge!:) Nu dom senaste 2 veckorna har han inte velat äta riktigt på dagis, beror mest på tänderna som ploppar ut titt som tätt nu & han mumsar på bra till & från, men men...så är det väl & det går ingen nöd på honom direkt!;) Nu måste jag dra mig, har en liten kille här som vill sova en stund nämligen!:D

BUSUNGEN!



Söt! ;)

Ja vi får väl hoppas det :D

2011-05-18 | 19:32:59

Skönt att de går bra på förskolan :) Och vilket mysigt kort på busfröt!

2011-05-18 | 20:34:59

Vad skönt att det går så bra :-)

Här kom första riktiga protesten vid lämning igår, tre månader efter start...



kram

2011-05-19 | 07:34:50

Skönt att det gr bra trots lite tårar. Så stor han blivit du =)

2011-05-19 | 08:59:32

Hejsan

Du hade kollat på min blogg och undrade över sänghimmeln...Jo den är köpt från Jeanne dárc living. Man kan söka på nätet efter återförsäljare där man bor . Jag köpte min via Villa Älde här i Halmstad och gav lite drygt 500 kr för den, men neråt skåne såg jag en som tog drygt 700 kr för sin. Tack för att du tittade in på min blogg.

2011-05-22 | 10:07:12

Tänkte bara tipsa om att du nu har chansen att vinna en jätte snygg klockring eller en jätte mysig filt till barnet på min blogg så passa på att gå in och anmäla dig:)

2011-05-22 | 12:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback