Förbannad otur

Ja nu har jag haft riktig otur alltså, först var det ju det där med pengarna vilket iofs löste sig. Men igår när vi skulle gå & kolla på brasan som tänds varje år på varlborgsmässafton så hann jag gå typ 20 meter för sen hoppade min knäskål ur led. Det gjorde fruktansvärt ont men som tur var (i oturen) så hoppade den tillbaka av sig själv när jag slog i backen, jag sa åt mannen att han ändå kunde gå till brasan eftersom dom antagligen inte gör så mycket åt det på sjukhuset. När jag tagit mig haltande in igen & tagit en påse frysta ärter på knäet för svullnaden & så ringde jag sjukvårdsupplysningen, dom tyckte jag skulle komma in så då fick jag ringa till min lilla mamma som körde dit mig. Jag behövde inte vänta länge innan jag fick träffa två sköterska som kollade det & fastställde att knäskålen hoppat tillbaka bra & lindade in det. Så nu knapprar jag alvedon & haltar runt, ska få låna ett par krykor utav min bror så går det nog lite lättare. Men jag vet inte hur det ska gå i veckan med en busig unge & tre hundar att ta hand om, tror jag får be om hjälp från mamma som bor i närheten.


Det var verkligen otur. Tänker på dig och din familj.Kramar från a.n.

2011-05-01 | 10:15:15

Det är ju det! Så häftigt att se hur de utvecklas och hur de får nya färdigheter hela tiden :).



Men fy! Lät inte alls skönt med en knäskål som hoppar ur led :S. Hoppas det blir bättre snart!

2011-05-02 | 09:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback