Feber, huvudvärk, hosta, snuva...blääää!!!!

Ja...här är det sjukdom på sjukdom. Veckan började med en liten febrig kille som sen även blev snuvig & hostig, sen var det min tur. Sitter här med feber & all annan skit!:/ Men lillkillen är på dagis idag iaf, tur det...jag är ju inte på topp, & att springa efter Hugo när jag är sjuk är ju inte det lättaste!;)


Vad tråkigt att du är sjuk.Krya på dig. Kram från Annika.

2011-05-11 | 14:23:46

Det är ju nästan det värsta, när barnet hunnit blivit piggare och så blir man själv sjuk utan att kunna skicka iväg barn på fsk. Hur ska man någonsin bli frisk?



Jag hoppas att minifomen funkar, annars blir det tipslåda på bloggen. Många verkar veta hur man kan lindra magknip.



kram

2011-05-11 | 18:17:04

Krya på dig!

Kram

2011-05-12 | 09:25:06

Ja den är super, har en babybjörn också men den får jag så sjukt ont av :-(

2011-05-12 | 10:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback