1 timme

Ja, det var så länge Hugo var på förskolan idag, 1 timme. En utav fröknarna ringde & berättade att Hugo hade feber igen så då var det bara att hämta lillkillen. Som jag skrivit innan så ploppar det tänder hit & dit i munnen på honom & han har ju haft lite feber då & då det senaste så nu hoppas jag alla tänder kommer fort så vi får det överstökat. Trots febern så är busen i full fart som vanligt & det märks inget alls!:) Som tur var så fick jag gjort ganska mycket här hemma under den timmen han var borta, jag började frosta av frysen, kastat sopor, diskade lite för hand, plockat ur diskmaskinen, plockat in ren tvätt, sorterat smutsig tvätt, tagit ny tvättid, matat hundarna, rastat hundarna & fått i mig lite frukost...det ni!;) Men nu ska jag väl fortsätta lite med frysen för sen blir det att kurera sig i soffan framför TV:n med lille mannen & kolla någon film, om han inte har allt för mycket spring i benen då hahaha!:D


Oj oj oj, älskar när man får ett sånt där ryck och får saker gjorda :D

2011-05-19 | 12:47:01

Hej! Tack för titten, Sänghimmeln är från jotex, den heter Lina och kostar 169:-, billigt!!!



Ha en bra dag! :-)

2011-05-19 | 17:46:36

Vad trakigt med feber, men sa ar det och i borjan blir de ju sjuka hela tiden. jag vet inte hur mycket sjukdomar vi har akt pa. Krya pa lillkillen.

Kram!

2011-05-19 | 17:50:51

Jösses, snacka om effektiv. Man hinner med en hel del när ungarna e ute på vift :) Men tråkigt att han fått feber =( hoppas han kryar på sig foooort! kram på er!

2011-05-19 | 21:32:17

Åh, liten då. Dumma tänder!

2011-05-20 | 07:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback