Jag gillar RUSTA

Ja jag gillar faktiskt rusta, dom har många fina saker där & alltid till ett bra pris. Min absoluta RUSTA-favorit är deras tapeter & just nu har dom fått in några fin fina!:)








Tack fina du! :)



Åh, den där gråa tapeten gillar jag!

2011-03-09 | 18:02:52

Det är skitsvårt att veta vad man ska göra. Funderar på att praktisera på nått ställe i några månader för att se om man verkligen vill hålla på med de yrket innan man börjar plugga. Jag har funderat på florist. Ville bli de från att jag var liten tills högstadiet ( de var då smink och hår kom in i bilden;))



Gillar din tvbänk skitmycket så ska nog göra samma sen. Fast inte nu, nu är jag inne på att flytta. Fast vi får väl se hur de blir med de :)



Jodå de e går bra med bröllopsplanerna. Försöker att göra så mycket själv och få så mycket hjälp som möjligt med saker för att hålla ner kostnaderna. Vill inte lägga för mycket pengar för vi vill också flytta till vårt drömhus någon dag. Ni är väl gifta? Hade ni något Bröllops med fest osv? Hur hade ni de? Några tips att ge?



Föresten är med i en tävling där man kan vinna håruppsättning och smink för bruden och tärnan på sin stora dag och jag blev 1 av 3 finailister. Nu är de den som får mest Gilla på salongens facebook sida som vinner. Du kanske vill hjälpa mig? :) du kan ju fråga dina läsare om dom vill hjälpa till. De står väldigt jämt mellan mig och en tjej till. Hon är mig hack i häl hela tiden hehe. Imorgon avslutas tävlingen.



Om du vill hjälpa till så ska man gå in här: http://www.facebook.com/?sk=messages&ref=mb#!/pages/Elite-by-Ulla-britts-h%C3%A5rdesign/154776361227433



(Elite by Ulla-britt's hårdesign)

Sen ska man gilla inlägget på deras logg att jag (charlotte) ska vinna. Men man måste gilla sidan först för att kunna gilla inlägget.



Jaja bara en liten sån extra sak. Har frågat alla mina facebook vänner haha. vi får väl se. Men hade ju inte varit fel att vinna. :P



2011-03-10 | 12:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback