Dagis dax

Nu har vi kommit hem från BVC. Hugo väger 12,2 kilo & är 83 cm lång!:) En liten stund innan vi skulle åka fick jag ett samtal från förskolan Hugo ska börja på & inskolningen börjar redan nästa vecka!:D Ska bli spännande att se hur det går, tror det kommer bli värst för mig!;)


Stora killen ju :)

Hoppas att personalen e goa, då känns de hundra gånger lättare att lämna honom :) Ska både du och mannen ha hand om inskolningen?

2011-03-28 | 15:19:28

Vad spännande!

är helt hundra på att det kommer gå galant. Som du skriver, det blir nog värst för dig ;-)



Här hemma njuter vi, det hoppas jag ni gör också!

kram

2011-03-28 | 15:22:52

Hoppas det är ett bra dagis ni hittat :)



Sv; Ja, jag börjar bli något trött på att vara sjuk :/ Blir ju dubbelt jobbigt när man inte kan kurera sig utan ska ta hand om bebis också :p



Kram.

2011-03-28 | 16:06:21

Tack snälla du =)

2011-03-28 | 17:16:36

Ja snart är det tyvärr full rulle här hemma, så som ni har det. Tiden bara flyger förbi, det gäller att leva här och nu.

Så roligt att Hugo ska börja förskolan. Det kommer säkert gå fint, för er alla :-) Ett tips är att du försöker hålla dig lugn och positiv så smittar det av sig på honom och inskolningen kommer då att gå galant. Föräldrarnas inställning till förskolan speglar sig i barnen och hur de kommer att trivas där... för det mesta iallafall. Lycka till!

2011-03-28 | 19:51:09

Åh, stora killen som ska börja på dagis! :)



2011-03-29 | 00:49:20

Åh, inskolning? Nervös?

2011-03-29 | 15:32:37

åå stora killen, vad roligt!

Kul med dagis, kommer nog gå jätte bra. Lycka till.



sv: Tack, ja det ska bli så underbart och flytta till något EGET, äntligen säger jag. Är inte så lätt och hitta något man har "råd" med i Hyssna som man vill ha. Kommer nog bli toppen bra. Ha en bra dag.

2011-03-30 | 00:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback