Nu är det dax att buzza

Ja för idag kom det hem ett paket med Knorr Bag Of Taste & just i denna stund tillagas en rätt med barbecue smaken, till detta gör jag honungsglaserad sötpotatis men en sidesallad bestående utav morot, sockerärtor & rädisa...får se hur det smakar, blir det bra så åker receptet ut här på bloggen!:)


Barbecue

Knorr Bag of Taste Barbecue är alternativet för dig som vill ha en lite rökig och saftig smak på din kyckling – som om den kom direkt från grillen.

 

Paprika

Om du älskar en saftig och kryddig kyckling så ger Knorr Bag of Taste Paprika rätten en extra dimension. Kryddmixen är lämplig för barnfamiljer eftersom den har en mild paprikasmak.

 

Lemon & Herb

Om du vill ha en frisk smak och lite sting på din kyckling så är Knorr Bag of Taste Lemon & Herb rätt val för dig. Med den här kryddmixen går det bra att blanda och tillaga grönsaker tillsammans med kyckligen i stekpåsen.

 

 




Den barbecue´n låter som nåt min kära sambo hade älskat. Hur smakade de? =)

2011-06-15 | 20:15:00

Shit, det lät gott. Jag har aldrig vågat mig på sötpotatis så om du har något bra recept får du gärna lägga ut det :)

2011-06-18 | 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback