Klassfest

Nu känner jag mig gammal. Härom dagen fick både jag & mannen varsitt stort brev, inuti breven var en inbjudan till klassfest för dom man gick i 9:an med....jösses, var det så längesen!?!?!? Känns inte som det, men det är ju faktiskt 10 år sedan!:/ Jag & mannen är lika gammal men gick i olika skolor, klassfesten är för alla 9:or som gick i sätila, skene & kinna så det är en stor fest. Jag har inte bestämt mig om jag ska gå än, men det hade vart kul att träffa mina underbara "bingotanter" Bärrha & Inghä!;D Ni som känner mig förstår nog vad jag menar hahahaha! Jag kan ju berätta att jag kallades Solly & namnen är nicknames för Berit, Ingegärd & Solveig!:)




Har hittat ett som verkade mysigt på hemtex men det kostade närmare 1000 lappen för ETT set och de finns roligare saker att lägga dom pengarna kände jag :) tack för tipset, ska kolla in de setet när jag e på ikea nästa gång :))



Haha jag har med fått en klassfest inbjudan i brevlådan och kände mig nästintill gråhårig när jag läste den haha. 10 år sen asså? fasiken man börjar bli gammal.. på riktigt... herregud..

2011-01-28 | 19:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback