Fullt upp

Igår hade jag fullt upp här hemma, jag tog tag i allt som behövdes göras & jag gjorde det på en & samma dag istället för att göra lite då & då, jag blev liksom trött av att se det. Så jag tvättade, diskade, dammsög, dammade, torkade golv, matade & gick promenad med hundarna, fixa & busa med lillkillen (som iofs är något jag gör varje dag ;)) så när pappa Philip kom hem så var det fin fint här hemma!:)

Sen bestämde mannen att vi skulle åka iväg & köpa en ny bilstereo så det gjorde vi.  Efter det tog vi en bit mat på subway, himla gott måste jag säga!;) Ett par nya skor till mannen & Hugo följde också med hem, jätte snygga plus att Hugos var på rea för halva priset!:) Jag hittade inget utan ska iväg till en outlet någon dag för att köpa ett par nya träningsskor istället.

Efter shoppandet tittade vi in hos Hugos farfar som ändå bor på vägen dit/hem, tog en kopp kaffe & snackade lite, väldigt trevligt!:D Men Hugo kändes lite varm så efter att vi tittat klart på halv 8 hos mig så åkte vi hem, väl hemma så tog jag tempen på lillkillen & visst hade han feber, 39,1 grader...jäkla tandfeber säger jag bara, men vilken taper liten kämpe vi har, han pinnar på som vanligt ändå!;D

Idag blir det iaf lugnt, Hugo sover nu, varm som en kamin men febern har gått ner till 38 grader så det är på bättringsvägen. Hoppas bara den dumma tanden tittar ut snart så han slipper att ha ont, man blir så hjälplös som förälder & det är inte alls kul!:(


Oh ja, alltid skönt att få det bekräftat :)

2011-01-19 | 14:06:21

Mait är precis likadan och blir knappt påverkad av feber när hon har det. Ganska skönt just nu då det är tänder om vart annat.



SV: jo det känns skönt att ha fått prata och gå igenom vad som hände. Nu VILL jag verkligen föda vilket jag inte känt tidigare.

kram

2011-01-19 | 16:38:59

Ja vi är som vi är... och som tur är vi alla olika! :-)



Skönt att få en massa gjort på en samma dag, sån är jag oftast, jag sliter och ser till att göra allt fast jag egentligen inte alltid orkar. Men det är sååå skönt när det är klart! Då känner man sig nöjd.



Hoppas hoppas att ni kommer iväg och kan hämta tv-bänken... Jag ska hålla tummarna! Kramar!

2011-01-19 | 17:58:15

åhh subwäy jag vill också !! :D



sv: tack tack fina du :D jamen precis vitt och färglada detaljer ska det va :D



kram

2011-01-19 | 21:55:16

Stackars liten.. Hoppas han mår bättre idag

2011-01-20 | 08:07:48

jaaa , tack tack=)

2011-01-20 | 20:54:46

ååh vad gott med subway - älskar deras smörgåsar :)

skönt att ha hunnit med en hel del på vägen :)

2011-01-21 | 07:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback