Över förväntan

I tre dagar har Hugo sovit i sin egna säng nu & det har verkligen gått över förväntan!:) Första natten var den jobbigaste & lille mannen gav inte upp första taget, han var riktigt förbannad för att han inte fick ligga i vår säng & några tröstande ord & mys ville han absolut inte ha, men som från ingenstans sa det *poff* & han la sig ner som stendäckad. Andra natten var han ledsen i typ 1 minut sen la han sig ner & somnade, vaknade 1 gång på natten & var ledsen i ungefär 1 minut igen & sen var det tyst & han somnade gott. Igår när vi gick & la oss så satte jag honom i sin säng & sa godnatt & gav honom en puss & visst var han lite ledsen men så fort lampan släcktes så var det knäpptyst & han sov hela natten...helt otroligt!:D Jag är paff, han är så duktig lille killen & förstod snabbt att det inte var någon idé att kämpa emot. Så nu satsar vi på detta ända tills han somnar helt lugnt i sin säng, sen blir det att sova i eget rum!:) Jag är så stolt över mig själv & vår guldklimp för att vi klarar detta, det har ju inte direkt vart kul men det är så skönt nu när man gjort det!;)


Förstår hur det känns, att det skär i mammahjärtat men för sitt eget och barns bästa blir det bra till slut och någon gång måste det ju hända :) Men kul och skönt att det gått bra hittills! :) Kram

2011-02-03 | 12:56:34

Härligt att de gått så bra :)

2011-02-03 | 20:56:43

Nä men vad kul. Så skönt när något fukar utan problem det är så mycket annat som suger musten ur en när man har barn.

Kram

2011-02-03 | 21:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback