Fusk

Jaha...så där bra gick det med GI metoden hehe, det har blivit fusk några dagar i rad nu. Iofs så är det pga av att vi firat alla hjärtans & 6 års dag med mera & desutom har vi inte vart hemma & då är det inte lätt att hitta ett bra GI mål...men men, det känns ändå okej & jag tänker att fortsätta med att inte äta så mycket kolhydrater, bara lite & sedan träna mer. Jag fick tränat 2 gånger igår & det känns riktigt skönt!:)

Annars har helgen vart ganska lugn. I fredags var vi ju på bio & såg Gullivers Resor, den var himla charmig, söt & små rolig...helt klart se värdig!:) Hugo sov så gott i soffan när vi kom hem & allt hade gått jätte bra när farmor Monika passat honom, han var så glad så lille killen!:D

Igår var vi iväg & hälsade på Ballstaff. Det är alltid lika trevligt & dom tyckte det var kul att träffa Hugo, eftersom det var ett tag sen & det händer så himla mycket på bara någon månad. Dom tyckte att han verkligen var ett barn nu & ingen bebis längre hehe. Jag kan inte riktigt koppla att han inte längre är min lilla bebis, fast allt visar att han faktiskt är ett litet barn nu, men han kommer alltid vara min lilla kille!;)

Idag är det bara mindre roliga saker som kommer att ske. Vi ska handla lite & så blir det att kolla en ny tvättid, städa & sånt där annat kul som måste göras med jämna mellanrum hehe. Men men..mannen ligger & sover, det är hans sovmorgon denna helgen så jag har fullt upp med att hålla koll på Hugo samtidigt som jag skriver så nu tänkte jag gå & buse med lille killen en stund!:D


Tack så jättemycket, vad glad jag blir! Åh :)

2011-02-20 | 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback