Erbjudande

Nu har vi fått ett till erbjudande om ny lägenhet & en intresseanmälan är gjord. Den förra fick vi inte, eller ja... bostadsbolaget hörde aldrig av sig, som vanligt!:/ Men men, fick ju ett nytt erbjudande iaf så nu hoppas vi på den!:) Man kan se lägenheten från vårt balkong fönster, det är en radhuslägenhet på 71,5 kvm (nuvarande lägenhet är på 73 kvm så det skiljer inte mycket), 3 rok & uteplats. Det hade vart perfekt nu, vi bor ju i en trea på andra våning nu & Hugo börjar öppna dörrar plus att när värmen kommer vill man kunna ha öppet lite, så jag är livrädd att han ska öppna ytterdörren en dag & ramla ner för den hemska betongtrappan...Usch!:( Så håll tummar, tår & tassar nu mina vänner!;)


Jag håller tummarna

2011-02-09 | 20:10:02

Jag gillar den planlösningen på kök! =)

2011-02-10 | 00:18:32

håller tummar och tår, ja allt att det ska gå bra för er denna gången! ;)

2011-02-10 | 16:43:16

Vet nog vilken det är...En mysig lägenhet:) om d är den så är den behov av renovering, men du är ju så duktig på inreda så d klar du galant. Du har väldigt bra smak tycker jag hihhi Lycka Till!!

2011-02-10 | 21:48:44

Härlig planlösning. Håller tummarna att ni får den :) När får ni besked?

2011-02-11 | 16:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback