Litet loppisbesök

Härom dagen när jag & mannen var iväg & köpte julklappar till lillemannen så fick jag ett sånt sug att kolla in en sväng på Rumänien insamlingen där dom har loppis. Självklart hittade jag massa saker jag skulle velat ha med mig hem men hade tyvärr inga lösa pengar på mig så jag fick gå hem tomhänt. Men så var vi på besök hos min kära mor & far igår & där jag berättade vad jag hade hittat & det första hon sa var "vi åker dit imorgon" & så blev det. Så idag kom jag hem 150 kr fattigare men en STOR damejeanne & vacker flaska rikare!;) Även mamma blev 150 kr fattigare men fick också med sig några fat, flaska & damejeanne hem. 75 kr st betalade jag för damejeannen & flaskan...är sååå nöjd, vilket fynd!:D Sen får vi se vad jag ska hitta på för kul med damejeannen, flaskan hamnade på en hylla i Hugos rum där den passade perfekt.





P.S. Det är Hugo själv som gjort klädvalet idag, vi tog av han pyjamasen på morgonen & han tyckte han skulle ha en annan på sig hehe lilla sötisen. Till damejeannen hör också en träkorg, men får se om vi ska ha den eller inte. D.S.


Tack going!

Och vad stor er grabb har blivit =) Så söööt!

2011-12-03 | 13:55:29

det var superfint. vi bodde på Liahof. Det ligger 10 min från gekås, typ. Liahof.se är deras hemsida. Jättefint och jättemysigt och jättebilligt, så bo där nästa gång :)

2011-12-03 | 18:19:20

Härligt med loppis! Och klart att han vill ha pyjamas hela dagen, det är ju jättemysigt!

2011-12-03 | 20:28:02

åh vilka vackra =)

2011-12-04 | 10:38:48

Godmorgon! Allt bra med dig idag? :}

2011-12-04 | 11:50:44

kul med loppis :)

hoppas ni får en fin söndag :)

2011-12-04 | 11:54:22

Ja det är mysigt när det ser juligt ut! :) Vi tänkte nästan fuska lite och plocka fram granen redan idag för Isabella var såå fascinerad av den hon såg igår! :)

2011-12-04 | 12:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback