Hugo i magen

Jag kan inte fatta att vår fina Hugo har legat i min mage en gång i tiden, kan inte heller greppa om att han en gång i tiden var en söt liten grisfärgad bebis som var helt beroende utav mig & sin pappa Philip. Nä...det finns inte, känns som om han alltid har varit lika stor om ni förstår vad jag menar!?:) Han växer inte, han är alltid min lilla buse som susar fram som en tornado i lägenheten. Tiden går alldeles för fort & nästa vecka fyller han 2 år...redan!:o

V 18


Åh, vad härligt! Tiden går fort när man har kul.



Ni kan alltid gifta er igen genom att förnya löftena för varandra <3

2011-12-15 | 11:50:22

åh jag känner igen mig i det du skriver. man har så svårt att fatta, det är helt sjukt egentligen !

Känns konstigt att man dessutom varit höggravid och inte vetat va de va för spillevink som dolde sig där inne.



2011-12-15 | 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback