Mycket bättre

Nu börjar allt kännas mycket bättre & jag har äntligen fått gråtit av mig lite. Faktiskt precis efter senaste inlägget jag skrev!:) Jag tror att det var bra att jag fick skriva av mig lite om kära Dixi & man behöver brista ibland...det är bra för själen! Kommer aldrig att glömma henne & kommer alltid att sakna henne.

Annars går allt vidare som vanligt, förutom att jag har gjort en förändring i kosten & tappat 2 kilo på mindre än 1 vecka!;D Har satt ihop & blandat lite från olika kost/diet metoder & hittat något som passar mig alldeles utmärkt. Bara det gör att det känns bättre nu!:D

Vi var på bröllopsfest i helgen, det var super kul & det bjöds på god mat & dryck med gott sällskap. Tyvärr kunde vi inte stanna så länge eftersom jag var tvungen att jobba på söndagen & ingen kunde hoppa in för mig!:/ Men men, vi hade det mycket trevligt iaf!:)

Idag blir det lugnt, ska mysa & busa med Hugo & hundarna. Tänkte att vi skulle ut på en cykeltur eller en härlig promenad, sen ska det tvättas. Appropå tvätt så har mannen min vart underbar nu när jag jobbat så mycket & en dag hade han tvättat, diskat & städat när jag kom hem...underbart!♥

Nä, nu kan jag inte sitta här mer. Ska sortera tvätt & förbereda middag!:)


Skönt att de känns bättre och som du skriver det e bra för själen att brista ibland och få ut allt. =)



Mysigt de lät med bröloppsfest.



Har du en sån "cykel stol" till Hugo eller vagn bakom? =) Vill ha en sån cykelstol me de finns ju hur många som helst att välja mellan i olika prisklassar och de känns som de får vara något stabilt, många jag sätt skulle jag aldrig våga sätta Lucas i. Ser ut som den ska gå sönder =p

2011-08-22 | 11:35:46

svar: det förstår jag mycket väl. har själv förlorat fyra djur och det är ordentligt jobbigt. :(

2011-08-22 | 15:19:34

det är fruktansvärt den dagen när man mister sina husdjur. Minns när min katt dog för ett par år sedan. Fick henne när jag började lekis och hon blev nästan 18 år gammal. Det var verkligen hemskt o jag saknar henne fortfarande

2011-08-22 | 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback