Lillbusen

Trots tråkigt väder så har jag solsken i mitt liv varje dag, titta bara på bilden nedan...visst blir man glad!:) Men vilken busunge han är, han hittar alltid på något & han vet vad han får & inte får göra men gör det ändå, & när jag kommer på honom så låtsas han som om inget har hänt eller distraherar mig med nått gulligt & kul... Buse!!! Potträningen går alldeles utmärkt, satte ju honom på pottan för första gången när han vara 4 månader men sen har det varit lite fram & tillbaka med det där. Nu låter jag honom springa runt med rumpan bar då & då & visst springer han till pottan & sätter sig!:D När det är nr 2 på G så går han & säger blä!:) Han använder inte bara pottan utan vill även sätta sig på stora toaletten ibland & då har vi en sån där toalettring för barn...toppen!;)





När ja beställde lite nya träningskläder så passade jag ju på att fylla på Hugos garderob också!:)
Detta slank ner i shoppingbagen...




Åh vilka fina stickade tröjor. Vart hittar man dom? :)



2011-08-30 | 11:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback